recenze
... Kožená is truly a siren – and treats us to an elegant, sumptuous performance from start to end. ... více
... Premiéroví diváci (včetně standing ovations) i první kritiky vyjadřují nadšení nad výkony hlavních představitelů i nad dílem samotným – Juliette Bohuslava Martinů je poprvé inscenována berlínskou Staatsoper (v budově Schiller Theater). ... více
... Pěvkyně ji zpívá krásným tónem i výrazem, s pochopením pro martinůovskou prostotu i rafinovanost, zatímco režie ji vede k podobě povrchní vyzývavé i znuděné krásky, která je s jejím zpěvem v ostrém rozporu. ... více
... Navíc jí ideálně sedí francouzština a Julietta v jejím podání září tlumeným, podmanivým světlem. Herecky si s Villazónem porozuměla dokonale. ... více
...after the opening stanzas, an extra element butted in: colloquial English speech, set as skittish recitative by Kozená’s fellow Czech Marko Ivanović. It twisted the Monteverdi into a portmanteau creation called Ariana Has a Problem; wicked, funny and very pleasurable.
The concert’s chief glory: Kozená’s unadorned voice, offering all the drama that any music needs. více